Списание Dicon: J-Hope 🐿️


В: Има ли някой толкова последователен? J-Hope е същият и преди, и сега. Винаги ярък. Не трябва да е лесно винаги да поддържаш това отношение.

🐿️: Искам да дам на хората, които ме гледат, дори малко ярка енергия. Защото те са хора, които работят за нас. И аз се чувствам по-добре, когато приключат деня си и се приберат у дома с приятно настроение. Аз съм просто млад мъж, който иска да работи, докато се забавлява.


В: Ти си „бигъл“ номер 1 (игрив, енергичен) на BTS. Кога „забавният“ J-Hope става спокоен?

🐿️: Когато се прибера вкъщи след края на работата и слушам плейлиста си под душа.


В: Пътят, по който BTS върви, със сигурност е история. Какво мислиш, как ще запазите темпото?

🐿️: Мисля, че за нас е важно да запазим сегашното си място. И винаги да живеем смирено и искрено, без да забравяме вътрешната си същност, е нашето решение.


В: Нещата, които изглеждаха като мечти, станаха реалност. Сега остава само Грами? 

🐿️: Разбира се, Грами е една важна цел. Но напоследък много мисля. Да бъдеш активен (в работа) здравословно дълго време се превърна в нова мечта. Би било хубаво, ако всички могат да бъдат здрави.


В: Този албум имаше силно участие на мембърите. Любопитни сме от процеса на подготовка на албума.

🐿️: Влагаме емоциите, които изпитваме като цяло по време на тази пандемична ситуация. Опитахме се да правим музика, за да придадем комфорт и сила на хората. Всички членове определено разбраха за насочеността на музиката. Всеки от нас изрази добре това, което искаше да каже, и емоциите, които изпитвахме, във всеки от нашите стилове.


В: Има ли нещо, с което АРМИ те промени?

🐿️: Винаги крещя „Надеждата ви, J-Hope!“ до АРМИ. Тогава ме кара да си помисля: А, аз съм това за хората, нали? Какво да направя, ако се покажа уморен или безнадежден? Не мога да направя това! Една мисъл променя друга мисъл. Колкото и да ме обича АРМИ, аз се обичам повече. Обичам себе си!


В: Но има моменти, когато е трудно. Как се предпазвате и утешавате през тези времена?

🐿️: Напоследък се радвам да изпия хубава бира преди лягане. Чувствам се много по-добре с вкусни гарнитури и една бира.


От сега нататък няколко малки въпроса, които ще зададем на J-Hope.


В: Кое е най-скорошното нещо, с което се „поглези“ и купи само за себе си? 

🐿️: Дрехи? Напоследък харесвам дрехи.


В: Ако в BTS има нещо, което „аз съм най-добрият в“? 

🐿️: Нунчи? (Четене на атмосферата, възможност за разчитане на емоциите/ ситуацията и действията, като внимавате за емоциите на другите)


В: Как си записал мембърите в телефона си? 

🐿️: Kim Namjoon, Seokjinnie hyung, Min Yoongi hyung, Park Jiminie, Taehyungie, Jeon Jeongguk. Запазено са така, откакто бяхме трейнита. Мързеше ме и не съм ги сменял.


В: Изпълнител или плейлист, които харесваш в последно време и ще препоръчаш? 

🐿️: „HeeJae“ и „Two People“ на Sung Si Kyung. Напоследък слушам много песни на Sung Si Kyung.


Въпрос: Наситената със събития 2020 година приключи. Каква година искаш да бъде 2021?

🐿️: Иска ми се да е година, в която никой да не е болен, и да е година, изпълнена с много дни смях. 



Коментари