Списание Dicon: Jimin 🐥


В: Твоят уникален глас е очарователен. Как работиш за тези вокали? Например начини за грижа за гърлото?

🐥: Нямам други методи освен да продължавам да издавам звуци, така че гласът ми да звучи още по-очарователно.


В: Ти си особено известен с това, че имаш доста танцувална линия/фигура. За какво най-много внимаваш, докато танцуваш?

🐥: Опитвам се да изразя музиката в този момент, защото мисля, че танцът е един от начините за изразяване на музика.




В: Не можем да не говорим за Билборд. Пренаписвате поп историята. Това е клише, но ние сме любопитни за твоите мисли.

🐥: Толкова съм благодарен на АРМИ. Искам да правя още по-добра музика, за да върна това чувство на благодарност. Мисля си: "Трябва да направя по-добро, искам да направя по-добро."


В: Нещата, които изглеждаха като мечти, станаха реалност. Сега остава само Грами? 

🐥: Точно както сега, искам да продължавам да върша тази работа щастливо дълго време.


В: Този албум имаше силно участие на мембърите. Любопитни сме от процеса на подготовка на албума.

🐥: Разбрахме посоката, докато много разговаряхме помежду си. Появи се разговорът „какво ще кажете да вложим емоциите, които изпитваме сега в албума“, така че мисля, че този албум съдържа много от нашите истории.


В: BTS "продължава" оттук нататък. Какви неща можем да очакваме?

🐥: Мисля, че нашата музика, нашите изпълнения, а също и ние самите може да пораснем.


В: Със сигурност трябва да имате моменти, когато и вие се борите. Как се предпазвате, когато това се случи? 

🐥: Доверявам се на членовете. Разговорите са най-добрият начин да стабилизирате отношенията и чувствата.


От сега нататък няколко малки въпроса, които ще зададем на Jimin.


В: Кое е най-скорошното нещо, с което се „поглези“ и купи само за себе си? 

🐥: Хм, купих и изядох много телешко месо!


В: Ако в BTS има нещо, което „аз съм най-добрият в“? 

🐥: Аз съм най-добрият в закъсняването! xaxa


В: Как си записал мембърите в телефона си? 

🐥: Moni hyung, Jinnie hyung, Suga hyung, Hoseokie hyung, Kim Taehyung, Maknae Jeon Jeongguk.


В: Изпълнител или плейлист, които харесваш в последно време и ще препоръчаш? 

🐥: Харесва ми албумът на Sufjan Stevens.


В: И накрая, каква година искаш да бъде 2021?

🐥: Ще подобря слабата си физическа сила и ще репетирам много. Скоро ще се отворят офлайн концерти, нали? Докато това се случи, искам да дам всичко от себе си, за да съм по-добър.



Коментари