Списание Dicon: Jin 🐹


В: Твоите гласови възможности са невероятни. Има ли нещо, върху което работиш за това?

🐹: Опитвам се да проуча начини да пея по-лесно. Още не съм намерил отговора.


В: Често те виждаме да свириш на инструменти на сцената. На какви инструменти свириш или искаш да се научиш да свириш?

🐹: В момента мога да свиря само много лесни песни, но искам да опитам правилно да уча пиано.


В: Пренаписвате историята на Билборд. Какво е чувството?

🐹: Чудя се дали ми е позволено да се наслаждавам на нещо подобно. Мисълта да искаш да се отплатиш на щедрата любов е голяма. Чувствам, че „трябва да работя повече“.


В: Нещата, които изглеждаха като мечти, станаха реалност. Сега остава само Грами? 

🐹: Да ​​представяме отново пред феновете. Това, което преди беше толкова нормално, сега се превърна в мечта. Искам скоро да застана на сцената и да се срещна с АРМИ.


В: Какви притеснения сте имали относно насоката на музиката, докато сте подготвяли новия албум?

🐹: Искахме да отразим момента, в който живеем в момента, и реалността, която преживяваме. Помислихме какво е необходимо по времето на корона и какво можем да направим. Целта беше да дадем утеха и надежда. В процеса на работа по албума, когато бяхме на различно мнение, ние го обсъдихме, променихме и поправихме.


В: Любопитни сме за следващите ви стъпки. Какво можем да очакваме с нетърпение?

🐹: Ще работим усилено, за да покажем непрекъснато неизмененото си аз в бъдеще. Мисля, че по-важното от наградите, е да правиш всичко възможно.


В: Има ли нещо, което се е променило заради АРМИ?

🐹: АРМИ винаги е в центъра на моята промяна. Много неща се промениха и станаха различни, но от тези, които харесвам себе си, че се променям, за да стана по-ярък като образ в техните очи.


В: Но има моменти, когато е трудно. Как решавате проблема?

🐹: Хм ... всъщност съм от типа, който го оставя да се натрупа. Разбира се, това не е добър метод, но ... за мен е по-удобен. Има много моменти, когато проблемите се решават по естествен път с течение на времето.


От сега нататък няколко малки въпроса, които ще зададем на Jin.


В: Кое е най-скорошното нещо, с което се „поглези“ и купи само за себе си? 

🐹: Преди малко си купих пари в игра.


В: Ако в BTS има нещо, което „аз съм най-добрият в“? 

🐹: Разбира се, лицето ми е най-доброто!


В: Как си записал мембърите в телефона си? 

🐹: Оставих ги запазени от самото начало като „Bighit Kim Namjoon“.


В: Изпълнител или плейлист, които харесваш в последно време и ще препоръчаш? 

🐹: Новият албум на BTS „BE“


В: И накрая, каква година искаш да бъде 2021?

🐹: Моето желание е да е година, в която никой да не плаче.




Коментари