Jimin за перфекционизма, колко му липсват ARMY, любовта му към танците и бъдещето на BTS

 „Казваме на хората наистина да се обичат. Тази година започнах да си казвам тези неща“ - Пак Джи Мин


Jimin от BTS се описва като „затворен в себе си“, което може да е изненада за всеки, който е виждал неговите необикновено изразителни танци или момента, в който се облегне назад и забие висока нота в, да речем, „Magic Shop“. Във второто от индивидуалните интервюта на Rolling Stone с всеки от седемте члена на BTS, Jimin обмисля своята перфекционистична страна, описва опита си през пандемичната година, обяснява любовта си към танците и др. Той даде дългите си, обмислени отговори от стая в студио в офисите на лейбъла в Сеул, облечен с горнище, черно зимно палто с бяла качулка от изкуствена кожа, голяма черна шапка и бяла маска, за да защити преводача.



Някои фенове смятат, че работиш върху микстейп. Вярно ли е?

За да бъда напълно честен, всъщност няма нищо, което да е готово или подготвено. Опитвам нови неща и наистина се предизвиквам. Но няма нищо, което да е конкретно готово да се пусне.

Какво научи за себе си от изминалата година, през която не бяхте на път?

Разбрах, че казваме на хората наистина да се обичат и им казваме да бъдат по-силни. Тази година започнах да си казвам и тези неща и да се убеждавам, че това също е нещо, което трябва да имам предвид. Също така осъзнах, че е имало моменти, когато съм бил твърде на ръба с хората около мен. И си помислих, че трябва да се върна към начина, по който бях, да пренаредя приоритетите си, така да се каже, за да мога отново да стана човекът, който бях, когато става въпрос за това как се отнасям към хората около мен и как се отнасям себе си. Сега виждам как хората реагират положително на дори малки положителни промени.


В продължение на повече от седем години, ARMY ви приветстваха. През изминалата година заради пандемията се сблъскахте с мълчание. Как се приспособихте към това?

Все още имам поредица от негативни мисли за ситуацията. Нали знаете, „Защо сме в тази ситуация?“, „Какво правим?“ И не исках да призная или да се изправя пред факта, че не можем да виждаме приятелите си и не можем да правим нещата, които сме правили, както казахте, през последните седем години.


Какво те накара да искаш да танцуваш като млад и как разбра, че имаш дарба за това?

Първо, никога не съм мислил, че съм добър в танците. Но като малък започнах да ги харесвам. Приятелите ми предложиха да отидем да се научим да танцуваме като занимание след училище. Колкото повече го правех, толкова повече го харесвах и започнах да вземам уроци. И все повече се потапях в танцуването. Осъзнах, докато продължавах да се уча как да танцувам, че нямам стрес, когато танцувах. Това беше моето собствено пространство, където можех да отида в различен свят, не трябваше да мисля за други неща. Това беше нещо, в което наистина бих могъл да се потопя. И това ме накара да се чувствам наистина свободен. И ме зарадва. И дори след като дебютирах и имам такива чувства и емоции, танците са най-добрият отговор.



Разбирам, че не обичаш да грешиш. Но това може да те накара да си много самокритичен, нали?

Когато дебютирах, имах най-краткия период на обучение. И чувствам, че не бях напълно готов и уверен, когато дебютирахме. Все още имам своите недостатъци. Винаги съм трогнат от феновете, които посвещават времето си, емоциите си, да оценяват това, което правя и да ме обичат. Кара ме да чувствам, че заради тях и тяхната отдаденост не трябва да правя грешки. Така че, ако попитате как да се науча да бъда по-некритичен към себе си или по-щедър, мисля, че това ще бъде нещо, което ще продължи да ми бъде много трудно заради това как се чувствам. Когато хората посочват неща, в които имам нужда от повече работа, това ме караше наистина да се ядосвам на себе си. Сега се чувствам благодарен, ако хората посочат неща, в които имам нужда от повече работа. Това ме кара да искам да се опитвам повече.


Кои бяха някои от твоите ранни музикални любимци?

Имаше много артисти, които ми повлияха. Чуждестранни артисти - Майкъл Джексън, Ъшър, а също и много корейски артисти. Но голяма част от музикалното ми вдъхновение дойде от това да гледам как останалите членове си вършат работата.


Ти беше нещо като координатор на албума "BE". Какво си взе като поука от това преживяване?

Това, което взех, е първо, колко искрени бяха членовете на създаването на албума и създаването на музиката. Толкова време и толкова усилия се влагат в създаването на музиката. Това, което също взех от него, е, че също трябва да посветя този вид време и усилия на правенето и създаването на страхотна музика. Вдъхнови ме това, което членовете допринесоха за процеса и как всички работихме по албума.


Всички сте казвали много пъти, че има разлики между членовете, които сте преодоляли през годините. Можеш ли изобщо да разясниш тези разлики?

[Смее се] Толкова са много, че не бих могъл да ги изброя. Всички имахме различни личности, които се сблъскват. И аз, например, може да се смятам за малко по-бавен, по-съзерцателен или по-затворен в себе си. В същото време има други членове, които искат да правят нещата много по-бързо. Те са много по-активни и отворени. И тогава има и други момчета, които са дори по-интровертни и дори по-бавни от мен. Така че, разбира се, тези личности продължиха да се сблъскват. Мисля, че всички стигнахме до момента да осъзнаем, че е добре да имаме тези различия, че някои хора ще бъдат бавни, а други - бързи. Понякога трябва да чакаме. Понякога трябва да зададем още въпроси. Мисля, че всички ние някак си постигнехме взаимно разбиране.


Обичам песента „Serendipity” от 2017 г. Наистина се наложи като певец. Би ли споделил спомените си от записа?

Мисля, че това беше първият път, когато наистина се опитах да подчертая всички нюанси на гласа си и да се съсредоточа върху всеки детайл от вокалния ми израз. Спомням си, че процесът на запис беше много труден, тъй като се опитвах да се уверя, че съм се съсредоточил върху всички тези подробности и че те са изразени в песента.


Искаш ли да останеш в BTS, когато сте на 40 години?

Не мисля, че някога наистина съм мислил да не съм част от тази група. Не мога да си представя какво бих правил сам, какво бих правил без екипа. Още преди да дебютираме, целта ми беше да продължа да работя с тези хора, да продължа да пея с тези хора. Мисля, че когато остарея и си пусна брада, бих искал да мисля, че накрая, когато съм твърде стар, за да танцувам, просто бих могъл да седя на сцената с останалите членове и да пея и да общувам с феновете. Мисля, че това би било чудесно, така че бих искал да продължа това, докато мога.

Коментари