Jung Kook за „Dynamite“, любовта към ARMY и какво е научил от Ариана Гранде

 „По време на трейни годините изчаквах другите момчета да заспят, за да мога да се изкъпя сам посред нощ“, казва певецът


Познаваме се от толкова дълго време “, наскоро J-Hope каза на най-младия член(23г.) на BTS, Jungkook, „ И аз обичам това как изобщо не си се променил. “ Повече от всеки друг член, Jungkook израства в BTS; той е само на 15, когато групата дебютира през 2013 г., и беше известен от години, когато завърши гимназия, а останалите членове присъстваха на церемонията. Със страхотни певчески и танцови умения, той винаги е бил родена поп звезда, като множество агенции се опитват да го вербуват още през 2011 г. Оттогава той преизпълни обещанието си, играейки ключова роля в най-големите песни на BTS, включително „Dynamite". В разговор от щаба на лейбъла в Сеул, носи обикновен бял суичър със съответстваща бяла маска и черна шапка, той обсъди как е създаден  „Dynamite“, вокалната си еволюция, колко голям фен е на Ариана Гранде и др.


На скорошното специално предаване Let’s BTS беше наистина прекрасно, когато се изненада от видеоклиповете на ARMY, които пеят заедно „Life Goes On“, и изглеждаше трогнат. Напомня ли ти колко много време пропуснахте да виждате феновете на живо?

Аз съм човек, който наистина обича да бъде на сцената и наистина обичах да чувам нашите фенове, така че когато турнето беше отменено през март миналата година, беше малко шокиращо и трудно да се приеме. Виковете на ARMY са нещо, което обичаме. И когато правим телевизионни програми или промоции, това кара сърцето ни да се забърза и да копнеем да ги видим все повече и повече. И както казахте, в Let’s BTS с изпълнението „Life Goes On“, когато чухме ARMY да участва през интернет, ни напомни за реалния рев на тълпата. Накара ме да ми липсват още повече.

Как ти се отрази, че реално израсна в BTS?

Започнах трейни годините си, докато растях, и едно нещо, което мисля, че е истинска благословия за мен, е, че се срещнах с тези прекрасни, хубави, добри шестима мембъри. Мисля, че се превърнах в наистина добър човек, който може да бъде обичан от много хора. Наистина съм благодарен за това, че по-възрастните членове, ми дадоха много отзиви, положителни или отрицателни. Благодарен съм, че ги срещнах.


Чудиш ли се някога какво си пропуснал от обикновения живот?

Вярно е, че не можех да прекарам много дни в училище, но мисля, че спечелих повече, отколкото загубих. Понякога изпитвах завист към всичките си приятели, които просто се мотаят или ходят на училищни пътувания. Може би това са нещата, които съм пропуснал. Но пак казвам, че спечелих повече, отколкото съм загубил.


Успяхте ли да живеете по-нормално през изминалата година?

Само защото нямахме много работа в сравнение с преди или просто защото не можехме да излезем навън, това не означаваше, че имаме обикновен живот. Все пак трябваше да бъдем предпазливи в поведението си. И само защото не можехме да ходим на турнета, това не означаваше, че можем да спрем да се подобряваме. Затова се опитах да открия нови неща и мисля, че бях относително натоварен през това време. Но имах малко време наистина да пренаредя емоциите си и мисля, че израснах и като човек.


Хората те наричат ​​„златен“, защото си добър в толкова много неща. Но както вече казах, това идва с много усилия, нали?

Хората казват, че аз превъзхождам другите, че съм добър във всичко. Разбира се, в някои области - да, но не мисля, че това непременно помага да се впусна във всички тези таланти и дарби. Можете да се усъвършенствате в определена област само когато наистина тренирате, когато наистина се опитвате, когато дълбоко се потопите в нея. Така че не искам да се мисля като "добър във всичко". Просто искам да продължа да се опитвам и да работя усилено. И разбира се усещам натиск, но този натиск също може да ме мотивира да работя по-усилено и да се справя най-добре в това, което правя.


Имаше оферти от множество агенции, но избра Big Hit заради RM. Какво видя в него?

Не мога да си спомня ясно какво се случи по това време, но просто си мислех, че RM е наистина страхотен. Не знаех много за това, че съм певец. Но когато го видях да рапира, просто си помислих, че е наистина, наистина страхотен. И вярвам, че може би съдбата ме е привлече към него.


Говорих за това и с J-Hope, но е много интересно да разгледаме ранния стил на BTS, както облеклото, така и музиката, и да видим как се е развил. Какво мислиш, когато погледнеш назад към тези ранни песни и видеоклипове?

Когато дебютирахме за пръв път, имахме някакъв страшен грим, с очна линия и тъмни, свирепо изглеждащи тоалети. По това време нашата компания беше сравнително малка и не можехме да вложим много бюджет в облеклото. Но сега отделяме много време и провеждаме срещи, за да изберем тоалетите и стила, които биха паснали добре на песните и албума. Така че мисля, че визуалният аспект е много важен. Песента, танцът - всеки отделен аспект е наистина важен.



Може ли да споделиш някои спомени от записа на “Dynamite”?

Мислех, че произнасям правилно текста, но докато записвахме и репетирахме, разбрах, че все още има неща, върху които трябва да работя. Произношението ми не беше толкова добро. Езикът ми просто не беше достатъчно свободен, за да извадя наистина тези английски думи! Но колкото повече тренирахме, толкова повече пеехме, песента ставаше все по-позната и ставаше по-естествена. Така че това беше поучително преживяване за мен.


Песента „Еуфория“ е един от най-добрите ти моменти. Знам, че вече минаха няколко години, но какво си спомняш за нея, как я направихте?

Харесвам специално „Euphoria“ сред много песни на BTS, защото там гласът ми е точно между много младо момче и зрял мъж. И затова ми беше трудно да я запиша. Трябваше да преведа тези емоции в записа и влязох в него, мислейки, че съм загубил първоначалния си глас и наистина не знаех как да пея. И мисля, че тези емоции, които почувствах, се пренесоха добре в записа. След като изслушах цялата песен, си казах: „Уау, наистина си свърших добре работата.“


Кои други артисти са ти дали нещо, към което да се стремиш?

Ако има един момент, който наистина остана дълбоко в съзнанието ми, това беше, когато отидохме на едно от нашите задгранични турнета и имах шанса да отида на концерт на Ариана Гранде. Наистина бях впечатлен от нейното сценично присъствие. Тя е много мъничка, а обемът на нейното пеене и това, което успя да направи, беше наистина вълнуващо и впечатляващо. И просто изглеждаше като нещо, на което исках да подражавам и да се уча. Това ме накара да искам да се развивам и да продължа да раста.

Като цяло се опитах да слушам много различна музика. За да намеря наистина гласа, който имам в момента, слушах произволна музика и просто се опитах да пея и да науча как пеят другите изпълнители.


Другите момчета казаха, че когато си бил млад, когато си отишъл при тях за първи път, си бил малко срамежлив и затворен в себе си. Какво си спомняш за това?

[Смее се] По време на трейни годините изчаквах другите момчета да заспят, за да мога да се изкъпя сам посред нощ. Но мисля, че времето наистина решава всичко. Ако прекарвате толкова дълго време с едни и същи хора, това наистина се отразява на личността ви. Останалите членове имаха много влияние върху мен и аз просто можех да се чувствам комфортно, защото те са толкова добри хора. И ме насърчиха да се отворя към тях и да се превърна в добър човек.


От всички тези години досега кой е най-запомняшият се момент?

Оглавяването на класациите в САЩ, номинирането за „Грами“, получаването на всички тези награди, разбира се, бяха големи отличия и страхотни преживявания. Но най-добрият момент в живота ми, откакто съм роден до смъртта ми, е да видя ARMY от сцената. И това никога няма да се промени.

Коментари