V за предстоящия си микстейп, любовта към „Кръстника“ и какво е да си „таен член“

 „Когато казаха, че съм таен член, всъщност си помислих, че съм отстранен от групата“ - V


От самото начало певецът-композитор-продуцент V е тайното оръжие на BTS. Неговият богат, дълбок глас е приятен контраст с все по-високите ноти на колегите му певци и той не се страхува да се задълбочи в стил "секси R&B", както в откровената нео-соул песен „Intro: Singularity“. С любов към джаза и класическата музика, V започва музикалния си живот като саксофонист и има най-дългият списък с артисти, от които е повлиян от всеки член на BTS, от Сами Дейвис младши до Сам Кук до Coldplay (скорошният кавър на BTS на „ Fix You” очевидно е бил негова идея). Носейки черна шапка, черно горнище с цип и бяла маска в централата на лейбъла си една сутрин през април, той отпи от портокалов сок и говори за предстоящия си микстейп, любимия си филм, Елвис Пресли и много други.


Знам, че вчера участвахте във вариететно шоу за първи път от много време. Как беше?

Това беше първата ни поява от пет години насам. Така че наистина бях нервен и напрегнат. Така че не спах много. Но когато се появихме вчера за същинските снимки, водещият на програмата беше наистина любезен отзивчив. Така че всичко мина добре. Чувствах се комфортно. И днес, заради нашето интервю, също не спах много снощи.


Съжалявам за това!

[Смее се] Не, не, не, не, не.


Знам, че работиш много усилено върху твоя микстейп и понеже се забави мисля, че изпитваш голям натиск да го направиш правилно. Как върви сега?

Работили сме и сме правили музика като група и само като група. Така че работата върху собствената ми музика означава, че трябва да направя всичко, свързано с всички песни в албума. Трябва да участвам в написването на текстовете и мелодиите за всички песни и производствения процес. И така, това е напрежение да се поеме цялото натоварване, което обикновено се разпределя между останалите членове за групов албум. Така че е трудно. Но доброто в него е, че ми дава възможност да покажа кой съм и да покажа на нашата АРМИ музиката, която наистина има цвета на Kim Taehyung, цвета на V. Така че това е чудесна възможност, разбира се, и именно това прави създаването на този микстейп толкова забавно и пълноценно.



И така, каква е твоята текуща прогноза за това кога ще го пуснеш?

Първоначално мислех да го пусна миналата година. Но се оказа по-трудно и по-сложно, отколкото си представях, че ще бъде. Тогава си мислех, че ще го пусна в началото на тази година. Но отново се оказа малко по-трудно, отколкото си мислех, че ще бъде! Така че сега гледам към края на тази година.


Вече си пускал саундтрак към сериал - соло песента „Sweet Night“. Какъв опит ти донесе правенето ѝ?

Това беше издадено като част от саундтрак за някой, когото познавах наистина добре [актьорът и бивш екранен колега, Park Seo-joon]. но всъщност първоначално беше направена като част от моя микстейп. Това е една от личните ми песни. Тази песен започна от мен с чувството, че наистина искам добър сън.


„Blue and Gray“ е великолепна песен. Каза, че си го написал по времето, когато работата ви е била наистина тежка и не сте били доволни. Какво в работата беше толкова тежко?

Тогава пандемията на Covid просто се разширяваше и ставаше сериозна. Бяхме се подготвили наистина усилено, за да покажем на ARMY нашите “On” изпълнения. И това, което ми беше трудно по това време, беше неспособността да покажа какво сме тренирали и подготвяли толкова усилено. Казвах на всички ARMY в социалните медии: „Пригответе се, ние ще ви покажем тези страхотни изпълнения!“. Така че това беше наистина разочароващо и трудно и това ме натъжи. Мисля, че имаше известна степен и умора.


Имаше ли добри моменти през тази година без пътувания?

Позволи ми наистина да се съсредоточа върху нещо. Преди Covid, бях толкова зает, че не можех да се концентрирам върху едно нещо или да се съсредоточа върху нещо ново. Ако исках да направя нещо ново, бях принуден да отлагам. Не можех да се потопя дълбоко. Но през последната година имах повече време. В работата си наистина се опитах да направя повече продуциране и след това да направя по-задълбочена музика. Моите мелодии преди не бяха толкова сложни според мен. Но успях да фокусирам повече енергия в това, да слушам повече музика и наистина да мисля за повече неща. И това, ми помогна да се потопя в продуцентския аспект на правенето на музика. Имах много време да измисля добри мелодии, а също така имах много време просто да седя и да вегетирам. [Смее се] И това също ми помогна.


Знам, че харесваш много различни видове музика. Разкажи ми за някои от твоите музикални герои.

Моите музикални герои непрекъснато се променят почти всеки час. Значи вчера, примерно, беше Елвис Пресли. И днес може да е някой друг. Това са си моите лични предпочитания, но мисля, че харесвам по-възрастния Елвис Пресли, от по-късните му години. Има много известни песни на Елвис, но чувствам, че има много песни, които са по-скрити и не толкова видни в дискографията му. И така, това, което се опитвам да направя, и това, което искам да направя, е да слушам всяка отделна песен, дори само една минута от песента. Както големите песни, така и песните, които са някак скрити.



Има и някои страхотни такива от 50-те, но си прав, песните от късния период като „Kentucky Rain“ и „Suspicious Minds“ са едни от най-добрите му.

Ако можете да препоръчате някои задължителни песни на Елвис Пресли, аз ще ги слушам!


Ще ти пратя плейлист. И така, какво беше да си „таен член“ преди дебюта на BTS?

За да бъда съвършено, напълно честен, когато казаха, че съм таен член, всъщност си помислих, че съм бил отстранен от групата.


Можеш ли сега да се посмееш над това сега или все още е малко травмиращо?

Сега със сигурност мога да се смея за това. Стига да мога да се хвърля около врата на нашия главен изпълнителен директор, шефа на нашия лейбъл, и да го разтърся малко за яката. Но да, мога да се смея за това.


Чувал съм, че харесваш стари филми. Кои са някои от любимите ти?

Харесвам стари филми, но също и филми, които са класика, но не са супер стари. Както например „Кръстникът“ - това беше филм, който наистина ми хареса. А Reservoir Dogs е един от любимите ми филми за всички времена. Кръстникът, всъщност го гледах наскоро. Един мой приятел ми беше казал: „Наистина е дълъг, заспах по средата му.“ И си помислих: „Толкова ли е скучно?“ И тогава го гледах и наистина бях трогнат от него, особено харизмата на кръстника[Марлон Брандо] и всички актьори и режисурата и продукцията. И отново, неговата харизма и командното му присъствие по време на филма.


Снима се самостоятелно в телевизионната драма Hwarang. Мислил ли си за бъдещи актьорски проекти?

Това е нещо, което мисля да продължа, след като навърша 30 години.

Коментари