Джин: „Просто се надявам всеки, който ме харесва, да е щастлив“ - интервю за Weverse Magazine

Когато се опитвате да говорите откровено с някого, не винаги е лесно да бъдете приятни и внимателни едновременно. Джин е всички тези неща.



“Butter” остава на върха на Billboard Hot 100. Какво е усещането?

Джин: Не мога наистина да усетя какъв отзвук има, тъй като в момента мога да ходя само на работа и обратно. Тъй като всички награди се извършват дистанционно / са се преместили и онлайн, не можем да приемем никакви награди лично или да усетим вибрацията лично. И наистина не използвам интернет много. Следователно накрая почувствах по-малко натиск и можех да се насладя на самия период на промоция малко по-добре. Радвам се, че междувременно се справяме добре.


В последното си интервю за Weverse Magazine, говорихме за натиска, който си почувствал, след като „Dynamite“ оглави Billboard Hot 100, но изглежда, че вече го няма.

Джин: Може да се каже, че съм си изчистил съзнанието или че съм работил по някои неща. Сигурен съм, че се справям по-добре от тогава. Спазвам доста редовна рутина сега, когато свиквам да пътувам до работното място, въпреки че понякога графикът ми е малко непостоянен. Когато трябваше да продължа да работя без нито един почивен ден, понякога бях наистина уморен, защото имах свои собствени неща, които трябва да правя след работа, преди да си легна, но сега, след като оправих този режим за известно време, съм малко по-здрав. Поспивам също малко повече.


Преди да излезе “Butter”, издаде самостоятелна песен “Abyss”. Беше много запознат с психологическите затруднения, които разкри в текста на песента. Какъв ефект имаше върху теб издаването на „Abyss“?

Джин: Усетих някакво облекчение. Искам феновете ми да си ме представят като щастлив и всъщност не искам те да знаят, че се чувствам така, но от време на време изпитвам нужда да говоря за това, което е вътре в мен. Изминаха няколко години, откакто го изразих в песен или обясних нещо по въпроса, така че се чувствам малко облекчен.


Част от текстовете казват: „Искам да знам повече за теб днес.“ Това се припокрива с репликата „Задържам дъх и навлизам в океана си“, подобна на срещата със собственото си Аз.

Джин: Дори аз не се познавам много добре и по това време също бях депресиран и по този начин избрах да се изправя срещу тази част от себе си. Никога не съм имал възможност да се срещна и просто се чувствам като потопен в собствения си океан и се върнах да се разходя по плажа.


Това не е идеалното решение, но просто самият опит за навлизане в дълбоко място с отговора изглежда е оказал положително влияние върху теб.

Джин: Опитвам се. Мислех, че този вид упражнения са подходящи за мен, но ако това не реши нищо, ще опитам нещо друго и след това нещо друго. Ако ми е трудно, мога да помоля лейбъла за известно време да направи нещо друго. Чувствам, че това, че съм в състояние да го направя, дори е малко полезно.


Стилът ти на пеене в тази песен свързан ли е с посланието, което си искал да предадеш? Опитваш се да разкриеш проблемите, които си имал, по един откровен начин и да ги разрешиш, а песента разкри твоите емоции толкова директно, колкото текстовете.

Джин: Справих се с цялостната режисура и композиция на песента благодарение на Кие Бумзу, един от продуцентите, и Пдог, другият продуцент, като режисьор, докато записвах вокалите. Решихме, че просто ще продължа с вътрешното си чувство и няма да се опитвам да звучи красиво или нещо подобно. Това важи и за текстовете. Предпочитам песни, които предават емоции по спокоен, ясен начин, както когато пея, така и когато слушам музика.



Тогава какво ще кажеш за „Butter“? Въпреки че е и ясен като „Abyss“, чувствата, които изразява, са по-приятни.

Джин: Сериозно, понякога си мисля колко страхотно би било, ако можех да пея само този вид песни - различни от припева. (смее се) Искам да кажа, че всяка песен, която пеем, е толкова висока. Ако извадите припева на тази песен, помислих си, че мога да направя тази песен на живо доста удобно, независимо колко тежки са танцовите движения.


Пееш припева „Butter“ на лек фалцет. Сигурно си обмислял много как да се изразиш в тази част.

Джин: Почувствах натиск, защото нотите в припева са особено високи, така че вложих цялата си сила в пеенето му, но в крайна сметка вложих твърде много сила във вокалите си, така че все си мислех, че трябва да се успокоя. Когато правехме първото изпълнение по-специално, забравих всичко това и вложих сила във вокалите си. Изнервям се за всяко представление, но някои ме изнервят особено. Чувствам го понякога, когато правя тези изпълнения. Вътре съм като, нали - Сокджин, каза, че ще се успокоиш, помниш ли? Както и да е, също е хубаво, че успявам да покажа много в „Butter“. Знаеш, че съм красив, нали? (смее се) Радва ме, че мога да покажа красивото си лице до насита и да ви покажа всичко, на което съм способен. Исках да покажа всичко това на изпълнение възможно най-скоро.


“Butter” се отваря, когато правите жестове с ръце, докато гледате весело в камерата. Представям си, че сте се забавлявали много, подготвяйки се за представлението.

Джин: Практиката обаче е честно бреме. Обикновено, когато тренираме, съм бавен в изучаването на движенията. Така че не съм много добър в това. И когато тренирах с режисьора на спектакъла Son Sung Deuk, той първоначално беше много притеснен. Това е трудно - може ли да се справи? Той се тревожеше много, докато не станахме за първото ни представяне, но когато ме видя отново след две или три седмици, когато правех „Butter“, той ми каза: Уау, този Сокджин, човекът става толкова горещ напоследък? (смее се) Той каза, че танцувам страхотно. Първоначално не му повярвах, затова го попитах дали ме дразни, но той каза: „Не, всички казват, че танцуваш страхотно.“ Ако това наистина е вярно, всичко е благодарение на него. (смее се)


Във видеото „ARMY Corner Store“, качено в YouTube за FESTA 2021 в чест на осмата годишнина от дебюта си, казахте, че полагате много усилия, за да следите песните и танците. Не сте ли доволни от това как се получи „Butter“? Чувствам, че песента беше по-приятна благодарение на героя, който си изградил с течение на времето.

Джин: Е, песента, в която съм най-доволен от себе си, е „Butter“, защото на този етап усъвършенствам уменията си, а „Butter“ е последното ни издание. С течение на времето и ние излизаме с повече песни и ако се подобря повече, любимата ми песен ще бъде най-новата и тогава „Butter“ може вече да не ми е толкова удовлетворяваща. Но това е най-удовлетворяващото засега.


По какви начини си се подобрил?

Джин: Когато започнах тази работа за първи път, тренирах в съответствие с указанията на персонала и дори сега в случай на танци все още се стремя да следвам, но ми отнема по-малко време, за да се приспособя, отколкото преди. Когато преглеждам след тренировка, мога да видя как върви и какво трябва да направя. Отнема малко по -малко време, за да се подравня с ритъма, отколкото преди, и мисля, че съм успял да го подобря малко. Бях щастлив и този път, когато Хоби ми каза, че танците ми наистина са се подобрили.


Как почувства изпълнението на „Permission to Dance“?

Джин: Много харесвам песента, но когато я изпълняваме, бих искал да имам повече време за подготовка. Имахме завръщане през май с „Butter“ и след това концерт за среща на феновете през юни, така че се приготвихме за „Permission to Dance“ по същото време, когато снимахме изпълненията на „Butter“. Нямахме нищо друго, върху което трябваше да работим преди „Butter“, така че имахме достатъчно време да го практикуваме, но трябваше да практикуваме „Permission to Dance“ и да се подготвим за срещата на феновете едновременно. Времето винаги е малко, но мисля, че щях да се справя още по -добре, ако можех да отделя малко повече време. Иска ми се да имах повече време да положа малко повече усилия.


Колкото повече време отделяте за упражнения, толкова по-добър е резултатът и толкова по-амбициозни ставате.

Джин: Не съм добър в запаметяването на текстове, например. Мисля, че някои от другите членове могат да се хванат много бързо, но за мен не е така. Така че, ако направим нещо като нова песен или специална на фен среща, трябва да отделя повече време за подготовка от останалите. Когато излиза нова песен, трябва да тренирам поне 45 дни, за да се справя с нея.



Изпълни рапа в „Daechwita“ за BTS 2021 MUSTER SOWOOZOO, но наистина рядко може да видим как рапираш. Предполагам, че процесът, през който си репетирал, е бил интензивен.

Джин: Беше толкова трудно. Трябваше да направя „Daechwita“ и „Chicken Noodle Soup“, но това беше само около месец преди концерта, когато сет листът беше решен. През това време се прибирах у дома след приключване на работата, включвах музиката за „Daechwita“ и я практикувах в продължение на 15 минути, след това правех „Chicken Noodle Soup“ и след това отивах направо да спя. На следващия ден се будех да отида на работа, да се прибера вкъщи и да направя още 15 минути „Daechwita“ и още „Chicken Noodle Soup“. Повтарях това наистина дълго време. Ужасен съм със запомнянето на текстове, така че отне известно време.


Това е много време, за да продължиш да репетираш постоянно така. Балансът между професионален и личен живот също трябва да е важен. Трудно е да се упражняваш определено време всеки ден, без да имаш време да се отпуснеш.

Джин: Точно така. Както казах, моите умения липсват, когато става въпрос за запаметяване на текстове, но мисля, че имам други способности, които прикриват това, което ми липсва. Всъщност, обичам постоянно да запомням такива неща. Моят подарък е способността ми да се радвам да репетирам многократно, така че ако някак успея преди крайния срок, си давам похвала. (смее се) Практикуването ми отнема много време, така че просто реших да го третирам като един голям проект. Начинът, по който го правя, е, когато казвам, че е време за почивка, време е за почивка и си почивам до насита.


Говорите за важността на времето, прекарано извън работното време в „ARMY Corner Store“, когато каза, че мярката за вашето удовлетворение е степента, до която можете да прекарате деня си безсмислено. Като член на BTS, нямате толкова време, колкото искате, само за вас.

Джин: Корейците на моята възраст нямат друг избор, освен да се самоусъвършенстват в наши дни. Трябва да подобрите квалификацията си, да научите неща и хората дори ви казват, че хобитата ви трябва да бъдат продуктивни, въпреки че са хобита. След като бях обучен по този начин от малък, мисля, че трябва да го следя по някакъв начин. Чувствам, че трябва да направя нещо продуктивно, дори когато се опитвам да си взема почивка. Но ако не направя нито едно нещо и просто лежа в леглото или направя някаква непродуктивна, ненужна дейност, всъщност се чувствам доволен. Преминете от сън към събуждане, събуждане до хранене, ядене до сън отново. Събудете се от сън и внезапно искате да гледате телевизия и отидете да го гледате. Ако по телевизията няма нищо добро, играйте игра, след това погледнете часовника и ако е късно, заспивайте. Мисля, че всеки се нуждае от дни като този.


Това време трябва да стане още по-важно, когато сте заети да бъдете член на BTS, тъй като нямате много време да прекарвате по този начин.

Джин: Когато не работя, всичко, което наистина искам да направя, е нещо, което ми харесва. В този случай хората може да се чудят защо правите неща, които няма да ви помогнат в живота, но мисля, че времето е важно за всички. Обществото винаги търси нещата, които са полезни. И това също е добре, но заради нас самите, мисля, че се нуждаем от време, за да намерим стабилност в собствените си умове, дори ако това изглежда безполезно в очите на другите.


Като стана дума за това, публикува снимки, на която ядете с продуцента Bang Si-Huyk, в Weverse. Удивително е, че двама души с толкова голямо влияние, могат да отделят време да се отпуснат заедно.

Джин: Хората в офиса може да усетят, че той е непристъпен, но не го намирам за такъв. (смее се) Затова го помолих мимоходом да пийне и той изведнъж каза: „Добре, кога си свободен?“ По-голямата част от времето обаче се срещам така само в един момент, така че казах: „Ъ, аз съм зает в момента. Този ден също е резервиран, както и този ден. " (смее се) „Тогава просто ми дайте грубо време и ще си намеря време, когато приключите.“ Говорихме насам-натам така и той дойде да ме види на следващия ден за вечеря, когато бях приключила с работата. И той каза, че също ще ми готви и ще купува вино. Както и да е, беше хубаво ядене.


Не бихте могли да се чувствате толкова добре с него преди дебюта си (смее се), но с течение на времето много неща се промениха. Всички също станаха толкова успешни.

Джин: Може да се каже, че бях в позиция, в която търсех работа, когато бях стажант. Тогава си мислех, че избраните хора изглеждат наистина готини, но за разлика от тях нямах самочувствие. Не мисля, че всъщност би се случило по този начин, но си мислех, че ако говоря с някой, който намери работа, ще ми подадат рамо. Така че не се чувствах много уверен.


Мисля, че показа, че си имате доверие с шегата, която разказахте в телевизионния You Quiz on the Block за това, че по -големият ти брат те нарича г -н Seokjin напоследък, или когато говори за настроението, когато по -възрастен роднина ти е дал пари за Корейската Нова година. Че можете лесно да приемете всеки, независимо как се държи с вас.

Джин: Добре. Ако не се държа така, на всички останали им е по-трудно. Хората, които познавам, ще кажат „суперзвездата е тук“ на шега. Ако кажа, „Суперзвезда? За какво говориш? Не казвайте това “и ги погледнете сериозно, те няма да имат представа как да ми се обадят следващия път или за какво да говорят. Честно казано, ако някой, който се срещне с мен за първи път или не ме види, често отговаря по този начин донякъде преувеличен, може да си помисли, че е забавно. Сигурен съм, че така бих реагирал, ако срещна наистина известен човек. Така че, ако някой каже: „Аха, суперзвездата е тук“, казвам, „суперзвездата е дошла!“ също. Докато не реагирам по сериозен начин, за да може всеки да каже, че е шега, ледът е счупен.



Сега, след като си истинска суперзвезда - не на шега - има ли нещо, което би казал на стария, неуверен Джин от миналото, ако можеш да го срещнеш?

Джин: Не знам какво бих му казал. Искам да му кажа да държи главата си вдигната високо(смее се), но ако дам на старото си "Аз" твърде много да мисли, той може да се почувства изтощен след тренировка и да се откаже. Мисля, че би било достатъчно само да му кажа да работи усилено.


Къде намирате амбицията да продължите да работите усилено, дори и сега?

Джин: От реакциите на ARMY, разбира се. Бих казал, че се опитвам по-усилено и се опитвам да се справя добре, без да се изтощавам, за да виждам хора в Twitter или Weverse, които казват, че съм се подобрил или че върша добра работа. И в наши дни трябва да правим изпълненията като филм и ги снимаме предварително в името на качеството. Поради това обикновено записваме изпълненията много преди да бъдат пуснати песните, което означава, че трябва да променим външния си вид за записа. Трудно е да изляза публично с новия си външен вид, докато нещо не бъде официално пуснато поради тази причина, иначе може да има спойлери. Това ме прави  по-нетърпелив да покажа най-добрите части от себе си в нашите изпълнения. Ако не беше текущата ситуация, веднага можех да видя реакциите на нашите фенове, така че е жалко, че не могат да ме видят да работя толкова усилено.


Какво би искал да кажеш на ARMY?

Джин: Надявам се нашите фенове да не загубят смеха си. Не съм много добър в изричането на такива гадни неща. Това не е в моята личност. Чувствам се смутен и настръхнал, когато говоря така и не мога да се възприемам сериозно, затова се опитвам да го сведем до минимум. Но феновете ни гледат като хоби, разбирате ли? Хобитата са свързани с това да се наслаждаваш и да можеш да се смееш, затова искам да изглеждам щастлив за тях, а не изтощен. Излизам от пътя си, за да правя забавни публикации или оставям забавни отговори на Weverse, за да ги направя по-щастливи. Надявам се просто всеки, който ме харесва, да е щастлив. И не искам да виждат нещо лошо. Ето как се отнасям към работата си.

Коментари